Deel jouw ervaring!
Ik heb een sony tablet maar weet niet hoe ik een opengemaakte browser uit maakt/aflsuit.en hoe kan ik mij afmelden bij facebook wie ooh wie kan me helpen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Uitlogen van Facebook op de webpagina: rechtsboven in de Facebook pagina driehoekje opklikken... LogOut kiezen
Webbrowser sluiten:
- open een nieuw browser tab (met [+]je op bovenste regel van je scherm)
- sluit de andere tab's (met
- druk op 'back' rechts onder in je scherm
Voor geheugen e.d. is het niet nodig dit te doen op de tablet: dat regelt de tablet via het Android besturingssysteem zelf. Als je veel apps achter elkaar opstart en er is vrij geheugen nodig, dan sluit android langst geleden geopende en niet geprioriteerde apps zelf af.
Als je niet wil dat mensen zien waar jij het laatst gesurft hebt,
is het goed om uit te loggen van paginas als facebook, en kan je onder bookmarks - history - Clear History kiezen.
Message was edited by: breedBenR
Normaal, sluiten de apps wanneer je de tablet uit maakt... en niet vooraf. Maar je kunt wel een App Manager als Mobo Task Killer v2 downloaden van de Market; die doet de job wel...
Uitlogen van Facebook op de webpagina: rechtsboven in de Facebook pagina driehoekje opklikken... LogOut kiezen
Webbrowser sluiten:
- open een nieuw browser tab (met [+]je op bovenste regel van je scherm)
- sluit de andere tab's (met
- druk op 'back' rechts onder in je scherm
Voor geheugen e.d. is het niet nodig dit te doen op de tablet: dat regelt de tablet via het Android besturingssysteem zelf. Als je veel apps achter elkaar opstart en er is vrij geheugen nodig, dan sluit android langst geleden geopende en niet geprioriteerde apps zelf af.
Als je niet wil dat mensen zien waar jij het laatst gesurft hebt,
is het goed om uit te loggen van paginas als facebook, en kan je onder bookmarks - history - Clear History kiezen.