anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Hmm co wybrac?

profile.country.de_DE.title
ombre-----
Początkujący

Hmm co wybrac?

Czesc,
ostatnia moja lustrzanka to K-Minolta i dwa obiektywy.Jestem laikiem i szukam czegos nowego.
W miedzyczasie mialem kilka "kompaktow" ale to z poodu minimalizmu tych aparatow - w 2005 urodzil sie synek i aparat byl zawsze "w pogotowiu".Teraz szukam czegos dla siebie - reanimacja starego bakcyla.Myslalem o sony :c56 550 plus dwa obiektywy np jeden 28-55 drugi cos w kierunku tele .Prosze o potwierdzenie, lub krytyke.

41 ODPOW. 41
profile.country.pl_PL.title
Style-----
Nowicjusz

Jest na sieci jakiś wiarygodny test tego szkła ?

Starosta.
Początkujący

Style napisał(a):

Nie wiem.
Ja sobie sam go testowałem :P :smileymrgreen:

Pozdrawia Starosta :grin:
jareklubicz.
Poszukiwacz

Style napisał(a):

Jest na pewno, ale po co test miałem ten obiektyw i jest o wiele lepszy od 18-70
poza tym gdzieś już tu było na forum coś takiego tylko :c49
no dobra odwale to za Ciebie http://artaphot.ch/index.php?option=com_content&task=view&id=175&Itemid=43
a tu masz temat na forum http://www.forum.sony.pl/viewtopic.php?f=78&t=4120 :c22

Style-----
Nowicjusz

Znalazłem na forum :) ok jest lepszy od starego kita ale jeśli kogoś stać by zapłacić za lepsze i jaśniejsze szkło to nie powinien się zastanawiać !!

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Style napisał(a):

Znalazłem na forum :) ok jest lepszy od starego kita ale jeśli kogoś stać by zapłacić za lepsze i jaśniejsze szkło to nie powinien się zastanawiać !!

Lepsze i jaśniejsze, nie zagwarantuje "lepszych" zdjęć.... ;)

Style-----
Nowicjusz

Wiadomo że nie zagwarantuje ale na pewno pomoże :)

ombre-----
Początkujący

Jakies propozycje? :c25

profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

ombre napisał(a):

Czesc,
ostatnia moja lustrzanka to K-Minolta i dwa obiektywy.Jestem laikiem i szukam czegos nowego.