annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony WH-1000XM3 krakend geluid vanaf de linker kant

jame1176
Nieuw

Sony WH-1000XM3 krakend geluid vanaf de linker kant

Tijdens mijn vakantie in Vietnam heb ik de Sony WH-1000XM3 aangeschaft omdat ik had vernomen dat de noise cancelling een fantastische feature is tijdens het reizen. In de eerste paar weken had ik geen enkele problemen, maar helaas hoor ik nu een krakend geluid van de linker oorschelp of linker kant van de hoofdband bij elke beweging die ik maak. Dit is ontzettend storend, vooral omdat het gaat om een high-end hoofdtelefoon die redelijk wat geld kost. 

Ik had email contact met Sony in Nederland, maar die raadt mij aan om terug te gaan naar de winkel waar ik het product heb aangeschaft (in Vietnam dus), terwijl ik weer in Nederland ben. Ik hoop dan ook dat er een andere oplossing is om dit probleem te verhelpen zodat ik weer kan genieten van de koptelefoon.

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen, 

Vervelend dat de koptelefoon een krakend geluid maakt. Het is inderdaad lastig om terug naar de winkel in Vietnam te gaan. Ik raad aan om naar de headphone te laten kijken in een reparatiecentrum, om er precies achter te komen waar het gekraak vandaan komt (en het op te lossen). 

Met vriendelijke groet, 

Bibi

profile.country.NL.title
wouterdeleeuwecht
Lid

[URGENT] NIET KOPEN!!!

En daar zijn we weer... 

Ik heb mijn vorige (krakende) koptelefoon bij het reperatie centrum ingeleverd. En na enige tijd heb ik een nieuwe teruggekregen. En je raadt het natuurlijk al, DIE KRAAKT OOK!!! 

Ik heb het vertrouwen in deze koptelefoon dus helemaal opgegeven, bij het reperatiecentrum gaven ze aan dat sony tijdelijk deze koptelefoon überhaubt niet meer verkoopt omdat zowat alle units last hebben van krakende schelpen. 

Hoe dan ook, ik kan deze koptelefoon alleen maar afraden! Heel jammer...

Dit model koptelefoon heeft bij mij veel tijd en stres opgeleverd.

SONY ik wil er dus vanaf, hoe gaan we dat regelen?  

Tags (1)
profile.country.BE.title
I-Laming
Ontdekker

Ik heb in januarie de Sony WH-100XM3 ook gekocht, enkel na enkele weken kreeg ik ook krakend/poppend geluid uit mijn linker cup te horen. nu heb ik al gereset maar dit lost het probleem niet op. Zou ik hier een vervang koptelefoon voor kunnen krijgen. 

profile.country.NL.title
Arthur2576
Ontdekker

Na twee koptelefoons van sony WH-1000XM3 die de zelfde probleem had en veel voorkomt heb ik besloten om over te stappen naar een ander merk. Het is jammer want de functies ga ik wel missen. Maar voor zo'n dure hoofdtelefoon mag je dit toch niet verwachten. Het is Jammer dat hier geen oplossing voor is. Ook de reparatie afdeling gaf aan dat dit een veel voorkomend probleem is en er geen oplossing voor is. Behalve het steeds retourneren en weer en weer terug sturen in de hoop dat je dan wel een goede krijgt. Bij mij had dit geen succes en heb er geen vertrouwen meer in. Ik vind dan ook dat sony in deze prijs klasse wel beter zijn producten moet laten testen. nu ben ik nood gedwongen om over te stappen naar een ander merk.

profile.country.NL.title
Flow66
Ontdekker

En ja hoor mijn koptelefoon begint op een bepaald moment te kraken, klinkt als hoorbarecm ruis, erg storend, ik ga hem terugbrengen , rechterzijde.

Nu kraakt die continue, in het begin pas na een paar uur aan

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Begin sowieso eerst met een reset en kijk in de hoofdtelefoon app of er een update is.

Dan is die kant in ieder geval geborgd voordat je de WH-1000XM3 ter reparatie instuurt.

profile.country.NL.title
Flow66
Ontdekker

Dankjwel voor snelle reaktie.

Reset meerdere malen al geprobeert zonder baat.

Na sw update nog steeds krakachtige noise na urenlang gebruik erg irritant al vanaf 1e week if gebruik. Zowel linker als rechter oorschelp random,als het begibt stopt het niet meer Omdat het niet altijd is kon ik het nog uithouden maar nu is de maat vol.

Ik breng hem terug voor reparatie onder garantie.

Vriendelijke groet,

FRANK