Deel jouw ervaring!
Beste Allen,
Een aantal maanden geleden heb ik de wf 1000xm3 draadloze oortjes aangeschaft.
Tot heden ben ik erg tevreden met mijn aankoop, het geluid en de noise cancelling is van top kwaliteit!
Helaas ervaar ik één vervelend probleem met de bluetooth-verbinding van de oortjes met mijn telefoon (Huawei mate 20 pro) en computer. Na gemiddeld 20 à 30 minuten stoppen de oortjes met geluid maken, hoor ik een geluidje, en sluiten de oortjes af. Vervolgens doe ik ze terug in de oplaadcase en haal ik ze er weer uit, waarna ze daarna weer verbinding maken met mijn telefoon / computer.
Ik heb op het internet al gekeken naar oplossingen zoals het uitzetten van de 'adaptive noise canceling' en de automatic power off - functie, mis dit wil helaas niet baten en blijven de oortjes disconnecten.
Zou iemand mij misschien kunnen helpen /adviseren zodat dit probleem niet meer voorkomt?
Ik neem aan dat je al uitgebreid hebt rondgekeken op de support pagina van je WF 1000xm3.
Op het gevaar af zaken dubbel te benoemen toch maar even:
- heb je de instellingen aangepast in de headphones app
- heb je de laatste firmware update
Je meld dat je de auto power off functie hebt uitgezet.
Als niets werkt doe dan een reset en kijk of dat de oplossing biedt.
Hoi @CarloTjoet,
Gebruik je de oortjes zonder er iets op af te spelen? Want dan gaan ze inderdaad uit na een tijdje.
Ik heb het even opgezocht.
Zit in settings van de app.
Bedankt voor uw reactie. Ik heb de oortjes een reset gegeven en wederom de instellingen gecheckt. Ik hoop dat ze niet uitvallen na 30 min. Wordt vevrolgd!
Nee het doet zich telkens voor als ik muziek aan het luisteren ben. Bijna altijd is dit via Spotify!
Beste Strampke,
Bij mijn app staat alleen 'automatisch uitschakelen' aan/uit.
Ik kan niet kiezen voor een aantal minuten dat de oortjes uitvallen