Deel jouw ervaring!
Van de antenne aansluiting van deze miniset is er toch minimaal één van de drie pennetjes verbonden met massa? Wie heeft zo'n setje en is bereid om dat even voor mij te checken? Als ik de meegeleverde 'werpantenne' (stukje draad met een heel kleine connector) bekijk kunnen we de onderste pen al uitsluiten. Maar ik meet bij mijn set bij de andere twee helemaal niets (oneindig hoog).
Alvast dank voor de moeite en ik kijk er naar uit.
Het service manual van de SBT100 opzoeken, daar is te zien welke aansluitingen er worden gebruikt.
Of de SBT100 even open schroeven om te kijken welke aansluitingen worden gebruikt.
De behuizing kan ook als massa worden gebruikt.
suc6 ermee,
73's
Allereerst dank voor de reactie.
Natuurlijk heb ik er aan gedacht het service manual op te zoeken, maar kom dan telkens uit op de HCD-SBT100; niet wat ik zoek. Ik heb het toch maar eens bekeken, maar kom nergens de info m.b.t. de antenne aansluiting van het ding tegen. Intussen heb ik een verloopsnoertje gemaakt en de massa daarvan m.b.v. een schoentje onder een van de plaatschroeven vastgezet. Met de buitenantenne ***** je toch duidelijk meer op dan het lullige stukje draad dat is meegeleverd. Deze werpantenne kun je beter wegwerpantenne noemen.
Vandaag wat gespeeld met het ding en deze valt me beslist niet tegen.
73.