Deel jouw ervaring!
Beste forum bezoeker,
Welkom op het Sony Forum.
Op de IFA in Berlijn hebben wij onze Tablets geintroduceerd.
Zie de informatie op onze websites,
voor NL : http://www.sony.nl/hub/sony-tablet
voor BE(nl): http://www.sony.nl/hub/sony-tablet
Bekijk ook eens de HowTo - Tips & Tricks movies (engels talig): http://www.sony.co.uk/discussions/community/en/community/ifa/tablet
Wij zijn benieuwd naar uw mening; wat vindt u er van?
Met vriendelijke groet,
Hans_Klis
Opgelost! Ga naar oplossing.
hallo Hans,
Sinds dinsdag een tablet s in mijn bezit. Ik ben zeer tevreden met het apparaat.
Ik merk echter wel dat de camera tijdens het filmen soms even de focus verliest. ik vraag me af of meer mensen dit ervaren of dat ik een defect apparaat heb gekocht?
@myfirstsonytablet:
ik zie dat je een caps lock functie wenst.
ik kan je het swype keyboard aanraden. google op swype en zoek de optie om deel te nemen aan de bèta. je kan dan een tweede toetsenbord installeren die niet alleen een caps lock functie heeft maar waarmee je ook nog eens kunt swypen zoals bekend van de samsung apparaten...
Message was edited by: gcmvanloon
Message was edited by: gcmvanloon
sinds een week heb ik de sony tablet.
Ik ben er voor "gevallen" door:
- de vormgeving met de voordelen voor het hanteren van de tablet
- de remote control functie
- de kwaliteit van het scherm (naar men zei)
Op zich bevalt de tablet, maar wel met een paar stevige opmerkingen:
Zo kan het wel weer. Ik zou hem gewoon weer aanschaffen.
en waarom zou je geen omvormer van 220 naar 12 volt gebruiken?
(ik ben dan ook zo geen techneut op electronisch vlak)
Niet aan een 12 naar 220 volt omvormer omdat de handleiding van de tablet dit expliciet aangeeft en de eventuele negatieve gevolgen uitsluit van garantie.
Heonder52 Punten 1,2,3,4,5,8 Kunnen door Sony e.d. worden opgelost tenminste vanaf hun positie. Ze kunnen bijvoorbeeld geen HDMI aansluiting monteren. maar over het Caps-Lock probleem kun je ook een andere Keyboard downloaden als je dan 2x op de Shift toets drukt, Krijg je dus een soort Caps-Lock. en over kabeltjes gesproken? Waarom zit er in hemelsnaam geen USB - Micro USB a/b bij? Hoe kun je dan uberhaubt je tablet linken met je Laptop of PC, Eén voordeel is dat mijn Smartphone ook zo'n ansluiting heeft anders had ik die er ook bij kunnen bestellen.
Ik heb sinds zondag de Tablet S.
De eerste indruk is goed.
Hij werkt snel en reageert goed. Dat was met mijn oude TomTec wel wat anders.
Alleen heb ik wel een paar opmerkingen;
- de accu gaat echt geen 10 uur mee. Gisterenavond heb ik de Tab als ereader gebruikt en na 4 uur moest hij weer op de lader.
- de SD kaart is er heel moeilijk uit te halen. Deze zit echt op een rotplaats.
- Ik vind het jammer dat er niet standaard een adapter bij zit voor de micro USB aansluiting. Ik vind dat je dat voor dat aanschafbedrag wel mag verwachten. Wij hebben deze niet in huis, dus die moet je ook nog speciaal aanpassen.
Verder is het een fijn apparaatje en vooral de kinderen vinden het game gedeelte super.
Beste heonder52, Over puntje 8: als je heel snel achter elkaar dubbelklikt op de shift-toets schakelt de caps lock functie in. Groet.
dat is een goede tip! Dank je
Bericht heb ik weggehaald.
Dacht dat het niet geplaatst was, maar dus dubbel.
Message was edited by: newpad
Message was edited by: newpad