Comparte tu experiencia!
Beste forum bezoeker,
Welkom op het Sony Forum.
Op de IFA in Berlijn hebben wij onze Tablets geintroduceerd.
Zie de informatie op onze websites,
voor NL : http://www.sony.nl/hub/sony-tablet
voor BE(nl): http://www.sony.nl/hub/sony-tablet
Bekijk ook eens de HowTo - Tips & Tricks movies (engels talig): http://www.sony.co.uk/discussions/community/en/community/ifa/tablet
Wij zijn benieuwd naar uw mening; wat vindt u er van?
Met vriendelijke groet,
Hans_Klis
¡Resuelto! Ir a solución.
@ricap
Heb een cover gekocht via Ebay .Niet duur en zeer degelijk.
Tik volgende gegevens in de zoeklijst van Ebay : sony tablet s sikai.
Kostprijs circa 19 euro.Komt wel van Hongkong, maar heb geen problemen ondervonden,reken wel op een verzendingsduur van ongeveer 10-tal dagen.
Ik heb de Sony S vanaf 22 januari in mijn bezit en kan zeggen dat hij mij uitstekend bevalt. Ligt goed in de hand. Aanraakscherm reageert snel. In het begin was het even zoeken hoe één en ander werkte, maar met o.a. behulp van dit forum heel ver gekomen. Ik kreeg mijn standaard e-mail niet werkend, maar dat is met behulp van tips (Hans Klis) helemaal gelukt.
Voor de muziek heb ik een andere equalizer geinstalleerd en het geluid is nu beter dan via de originele regelaar.
Groene knipperende lampje, bij binnenkomst mail, is nu ook uit. Dit was behoorlijk hinderlijk.
Een nadeel; de batterij gaat snel leeg. Omdat de routeplanner goed werkt wilde ik deze in de auto gebruiken, maar dan heb je al snel geen stroom meer en helaas een autolader is (nog) niet te koop.
Ook de aansluitingen van het oplaadsnoer aan de tablet van Sony zijn voor verbetering vatbaar.
en een verzoek voor deze site. Kunne de nieuwse berichten bovenaan gezet worden???
Bedankt Tycho
Besta Hans Klis
Nog even het volgende voor wat betreft het uitbreiden van de tijd dat je met de Sony-P op batt voeding kan werken
heb ik snel even een tek. gemaakt wellicht dat jullie daar al aan gedacht hadden
Gegroet

Beste Hans Klis
Heden 2 Sony's P tablet incl. reis adapter en bescherm hoesjes aangeschaft tbv werkzaamheden in ons bedrijf.
Ons bedrijf is ongeveer 80 hectare groot en heeft een zeer uitgebreide Gebouw Automatisering systeem welke
overal door onze storingsmonteurs bediend moet kunnen worden middels deze Sony's, zowel Wifi als met 3g.
Ik heb voor deze Sony's gekozen omdat deze precies het gat vullen tussen de Tablets en de telefoons.
De telefoon is qua display te klein en dus slechter bedienbaar en een Tablet is eigenlijk te groot en te kwetsbaar om mee te nemen voor een monteur in het veld.
Zelf hebben we HTC's , Apple, en samsungs geprobeerd om te zie wat werkbaar is, niet zozeer de functionaliteit want die is voor alle devices goed te noemen maar meer de bedienbaarheid.
Wat ik eigenlijk wil weten en je op internet toch wel tegen komt is het feit dat niet iedere app. zich dual screen laat bedienen maw veel app's laten niet de functionaliteit die de sony heeft toe en gaat sony zich inzetten tot het ontwikkelen van app's die zowel op eigen als vreemde producten werkt.
Als suggestie zou ik willen meegeven een app te ontwikkelen die de aansturing van het display ongeacht de gebruikte app dualscreen mogelijkheden te geven.
Gegroet
Marco
Technische Automatisering
Message was edited by: -Tycho-
achternaam verwijderd wegens bescherming privacy, ivm Sony forum regels. Tycho, moderator
Message was edited by: mdriftwood
Message was edited by: mdriftwood