Podziel się wrażeniami!
Kupiłem TV Bravia ma ok 7 miesięcy , niestety zepsuł się i oddałem do serwisu . Nic nie wymienili , ponarzekali że moduł nie dokręcili w Sony bo i że wszystko już działa . Niestety następnego dnia znowu ta sama usterka .
Zgłosiłem ponownie do naprawy i nikt z serwisu się nie zgłosił 😞 Naprawa zgłoszona w Poniedziałek a w środę miał być odbiór tv . Zadzwoniłem do serwisu APS we Wrocławiu i zostałem bardzo nie mile potraktowany przez Panią z serwisu . Wyjątkowo pyskata osoba poinformowała mnie że może w środę czyli za tydzień ktoś odbierze TV.
Zapłaciłem za tv prawie 7000 zeta z dodatkową gwarancją i teraz Sony tak traktuje klienta który domaga się swoich praw. Z tego co czytam na forum nie jestem jedyny a Sony nic z tego nie robi 😞 Słowa takie jak :Wizerunek firmy są chyba jest obce dla osób zarządzających tym bałaganem 😞
serwis tragedia
obsluga klienta - tragedia
jakość sprzętu - tragedia