anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kto dodał ten temat do Ja też

Euphylia
Nowicjusz

TV Bravia

Kupiłem TV Bravia ma ok 7 miesięcy , niestety zepsuł się i oddałem do serwisu . Nic nie wymienili , ponarzekali że moduł nie dokręcili w Sony bo i że wszystko już działa . Niestety następnego dnia znowu ta sama usterka . 
Zgłosiłem ponownie do naprawy i nikt z serwisu się nie zgłosił 😞 Naprawa zgłoszona w Poniedziałek a w środę miał być odbiór tv . Zadzwoniłem do serwisu APS we Wrocławiu i zostałem bardzo nie mile potraktowany przez Panią z serwisu . Wyjątkowo pyskata osoba poinformowała mnie że może w środę czyli za tydzień ktoś odbierze TV.

 Zapłaciłem za tv prawie 7000 zeta z dodatkową gwarancją i teraz Sony tak traktuje klienta który domaga się swoich praw. Z tego co czytam na forum nie jestem jedyny a Sony nic z tego nie robi 😞  Słowa takie jak :Wizerunek firmy są chyba jest obce dla  osób zarządzających tym bałaganem 😞 

serwis tragedia

obsluga klienta - tragedia 

jakość sprzętu - tragedia 

Kto dodał ten temat do Ja też