Podziel się wrażeniami!
Cześć!
Mam takie pytanie - czy Wy, drodzy użytkownicy też możecie narzekać na czas reakcji supportu Sony (w moim przypadku TV)?
Bardzo lubię produkty tej firmy, ale wsparcie daje trochę ciała, u mnie wygląda to mniej więcej tak:
- piszę mail'a z pytaniem (dot. wbudowanej aplikacji Sony) i problemem,
- dostaję odpowiedź po 6 dniach, żeby sprawdzić coś oraz odpowiedź na moje pytanie, że się nia da zrobić tego o co pytam
- sprawdzam to o co proszą i odpisuję, że Pan jest w błędzie bo się da i wyjaśniam jak. Wysyłam odpowiedź po 20 minutach,
- mijają kolejne 2 dni, dostaję prośbę o przesłanie jeszcze czegoś (nikt nie mówi, że się pomylił w poprzednim mailu...),
- odpisuję tego samego dnia,
- dostaję zwrotkę po 3 dniach, żeby dosłać coś jeszcze,
- odpisuję w ciągu 20 minut,
Na razie cisza - czekam na odpowiedź.
Czy Wy też macie takie doświadczenia? Może ktoś z obsługi forum mógłby rzucić trochę światła na sprawę?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.