annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WIFI Problemen !!

Yusuf662
Nieuw

WIFI Problemen !!

Hallo,

 

Ik had laatst een Sony laptop gekocht (SVE1513C1EW).

Prachtig laptop niks mis mee voldoet aan mijn eisen. Na een week begon de eerste probleem al dit is gelijk ook de meeste irritante probleem.

 

Mijn laptop heeft internet via wifi, alleen deze doet het PRIMA als die het doet, maar mijn verbinding die valt steeds van goed naar beperkte verbinding. Dit betekend dat ik dan de verbinding moet verbreken en weer opnieuw moet maken dan doet die het weer. echter gebeurd dit ook bij mij op het werk, daar heb ik precies de zelfde problemen. Tijdens filmpjes bekijken en films bekijken is dit super irritant !

Ik heb echt alles al gedaan, Router/modem resetten, met de kanalen spelen, instellingen veranderen.....

Alle andere apparaten en laptops, werken verder wel prima.

 

Qualcomm Atheros ar9485wb-eg ( Driver wireless)

 

Wie kan mij helpen

 

Alvast bedankt !

 

Groeten,

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Is het een laptop of Wifi netwerk probleem?

 

Bekijk eens met deze tool naar de wifi netwerken, pas eventueel in het wifi modem je eigen wifi kanaal aan naar het meest vrije kanaal.

 

Tool: http://www.metageek.net/products/inssider/

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Yusuf662
Nieuw

Volgens mij komt het door mijn laptop want ik heb dit probleem ook op me werk..

 

Ik zal even weer met de kanalen spelen kijken of het helpt, ik had dit eerder gedaan werkte niet.

 

Groet,

pavange48
Nieuw

Hallo,

 

heb exact hetzelfde probleem met mijn Sony Vaio Laptop.

Een keer met Sony gebeld en die willen er wel naar kijken maar dat moet ik hem eerst opnieuw installeren.

Zit ik niet direct op te wachten, maar het blijft wel een super irritant probleem!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is er al geprobeerd met een andere (merk) laptop naast elkaar van iemand anders of dat dit probleem dan ook of niet voordoet?

 

73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Nivadest
Nieuw

Heb je toevallig Hamachi of Hotspotshield geinstalleerd op je computer? Dan kan het eventueel zijn dat het deze programma's zijn.
Yusuf662
Nieuw

Ik heb 2 laptops waarvan de een Sony en een ander merk en ik heb alleen problemen bij de Sony met wifi.

 

Ik heb verder geen programma's die problemen geven aan mijn wifi.

 

 

Groet,