annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SVE1511C5E loopt vast

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Jaimyy_
Ontdekker

SVE1511C5E loopt vast

Hallo,

Een maand geleden heb ik de Viao SVE1511C5E gekocht en eigelijk loopt deze al vanaf het begin vast. Als ik deze normaal aan heb loopt hij op momenten vast, zonder enige waarschuwingen of meldingen.

Ik heb de laptop nodig voor mijn opleiding, dus zou het graag willen fixen.

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?

Tags (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
onno94
Bezoeker

Oke dan is het toch een ander probleem. Ik heb sony erover gebeld en hij word opgehaalt voor onderzoek.

Onno

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
onno94
Bezoeker

Hoi Jaimyy,

Ben je er inmiddels uitgekomen waar het aan lag? ik heb ook sinds 2 weken een SVE1511C5E en die loopt ook sinds het begin af en toe vast. Meer dat ie 1 a 2 seconden hapert en dat je muziek/geluid een soort pieptoon geeft. Is dit hetzelfde probleem als bij jou? En heb je dit inmiddels weten te fixen?

Ik hoor t graag

Onno

profile.country.nl_NL.title
Jaimyy_
Ontdekker

Hai,

Nee, de mijne loopt vast zonder waarschuwing en doet daarna niets meer todat ik 'm uitzet en opnieuw opstart. Ook is het nog niet opgelost, helaas.

Jaimy.

profile.country.nl_NL.title
onno94
Bezoeker

Oke dan is het toch een ander probleem. Ik heb sony erover gebeld en hij word opgehaalt voor onderzoek.

Onno

profile.country.nl_NL.title
Jaimyy_
Ontdekker

Hai Onno, Het is een hele tijd geleden (en ik heb nog steeds hetzelfde probleem) en ik vroeg mij af of het terugsturen de problemen heeft verholpen? Gr.