annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vindt eigen netwerk niet meer

profile.country.nl_BE.title
caroweytjens
Bezoeker

Vindt eigen netwerk niet meer

Mijn VAIO VPCCA heeft het soms moeilijk met mijn eigen draadloos netwerk te vinden thuis.


Soms dan schakel ik even de wlan schakelaar uit om batterij te bewaren, of ga ik naar een plaats in huis waar geen wifibereik is, maar als ik dan terug de schakelaar aanzet of terug naar een kamer ga waar er een goed bereik is, vindt hij het netwerk niet meer.


Als ik hem eventjes opnieuw opstart, is het probleem opgelost en heeft hij weer fantastisch bereik.

Het ligt niet aan mijn draadloze netwerkverbinding want mijn iPod of de laptop van mijn broer heeft op dezelfde plaats wel bereik, en vaak vindt hij wel de wifi van de buren.


Ik heb ook gemerkt dat, hoewel ik de wlan schakelaar aanzet, het groene lichtje van on dan niet brandt, maar ik weet niet of dat elke keer zo is, het viel me gisteren voor het eerst op. Ik heb ook al geprobeerd het via het gewone 'Smart Network' scherm op 'on' te zetten, en dan op verbinden te klikken, maar dat heeft ook geen effect.


Soms doet hij het wel als ik een tijdje wacht, maar dat is meestal pas na een half uur of langer en in de plaats van zo lang te wachten, start ik hem meestal gewoon terug op.


Kan ik hier iets tegen doen?


0 ANTWOORDEN 0