annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

VAIO PCV-W1 XP in het nederlands??

kappert72
Bezoeker

VAIO PCV-W1 XP in het nederlands??

Is het mogelijk een standaard XP nederlands te plaatsen op deze pc? Het is de pc van mijn vader en eigenlijk tobt ie al lang met de engelse versie van XP!

Kan iemand mij helpen?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hi kappert72,

het zou mogelijk moeten zijn om een standaard XP op dit model te installeren, maar reken er maar op dat je niet alles operationeel zal krijgen zoals onder het meegeleverde Engelse besturingssysteem. Drivers zou je nog kunnen vinden op de VAIO-Link site, en de meeste utilities ook, maar alle specifieke VAIO (en andere vooraf geinstalleerde) software heb je niet.

Officiele support zal je bij VAIO-Link ook niet krijgen met een Nederlands besturingssysteem, dus voor je kleine en grote probleempjes zal je op jezelf (en/of deze community) aangewezen zijn :wink:

Gorecki

kappert72
Bezoeker

OK, daar was ik al bang voor,,, Is er misschien iemand met een NL restore cd voor deze pc, tegen vergoeding natuurlijk?

profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Voor zover ik weet is dit model nooit in een Nederlandstalige versie op de markt gebracht.

En trouwens, je zou die Nederlandstalige schijf (als ie al zou bestaan) niet kunnen gebruiken op je UK toestel, je kan hierop enkel de originele taal herinstalleren.

Gorecki