annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Motion Eye werkt niet?

zuuzjuh
Bezoeker

Motion Eye werkt niet?

Hoi!
Ik heb een Vaio FZ11E notebook en ik wil graag de webcam gebruiken. Maar heel vaak werkt hij niet omdat een andere software de cam ook zou gebruiken, terwijl dat niet zo is :smileythinking: . Als ik de computer dan weer herstart of op sluimer zet en dan weer aan doe, doet hij het weer. Maar om de computer nou iedere keer te herstarten voordat ik de cam wil gebruiken, vind ik ook een beetje weggegooide tijd.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Groetjes, Susan

9 ANTWOORDEN 9
zuuzjuh
Bezoeker

Hmm, niemand? :slight_frown:

Rickstar86
Bezoeker

Hi,

Zelfde probleem hier... denk bij heel veel mensen... weet nog geen oplossing... hopelijk zijn er anderen die het weten.

Groet

hyssop
Bezoeker

ja, zelfde probleem ook hier..
bij apparaatbeheer staan er bij 'beeldapparaten' ook 2 camera's.
2 keer Sony Visual Communication Camera VGP-VCC4
en bij 1 staat er zo'n waarschuwingsdriekhoekje bij
denk dat het daar aan ligt.. maar ik ga er niet zomaar dingen eraf gooien :tongue:

gerda.desterke
Bezoeker

Hoi, Ik kocht in juni de laptop VGN-FE48E en die werkt bijna perfect. Ook juist 'problems' met de motion eye (webcam) welke soms wel en vaak niet werkt. Dus ben je zeker niet alleen, ik denk bij alle ingebouwde webcams probleempjes, functioneren zwakjes.. WIE weet hier raad mee?? (== graag dan ook stap voor stap hoe we het in orde kunnen brengen )
gerda

hansluca
Bezoeker

Heb VGN-CR11S /white laptop
Zelfde probleem met motion eye webcam...

krijg nu iedere keer Runtime error.

Mocht iemand al oplossing hebben ???

Rickstar86
Bezoeker

Er is onlangs een Vaio update geweest, waaronder ook een update voor de webcam... wellicht lost dit de problemen op.

zuuzjuh
Bezoeker

Waar kan je die downloaden?

Edit: laat maar, heb het al gevonden...Nu maar hopen dat het helpt :slight_smile:
Editedit: Heeft niet geholpen :cry: :zipper_mouth:

Rickstar86
Bezoeker

Sinds de update heb ik geen problemen gehad. (tot nu toe)
Als ik uit de standbymode kwam dan deed de cam het niet, maar net even geprobeerd... het werkt. De update was gewoon via de Vaio update.... succes

Rickstar86
Bezoeker

Laat maar.... werkt niet :cry: