annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

FZ21M aansluiten op versterker

gvanhal
Bezoeker

FZ21M aansluiten op versterker

Ik heb vandaag de Vaio VGN-FZ21M ontvangen. Ik probeer het een en ander uit, maar kan de laptop niet via een digitale aansluiting (coaxial of optical)aansluiten op mijn versterker, een Onkyo Tx-DS797. Weet iemand een oplossing??

3 ANTWOORDEN 3
Thomas333
Bezoeker

Ik heb ook een FZ21M en ik heb het ook geprobeerd met een tulpstekker, maar nee geen resultaat. :slight_frown:
Nou ja ik heb een goede headset en het geluid uit de boxjes valt me ook 100% mee.

Jean1972
Bezoeker

Hoi Ik heb een vgn-ar51J , met optische uit. Ik probeer deze aan te sluiten via een converter van optisch naar naar coax op mijn ontvanger , maar ook ik heb geen succes. Misschien de uitgang bij de instellingen bij geavanceerd (bij optisch) instellen op 5.1 ?
Of werkt het gewoon niet omdat er geen 5.1 uitgang op zit. Die optische zou toch alles moeten weergeven ?

gvanhal
Bezoeker

Hallo,

Ik heb inmiddels een externe geluidskaart (Creative Surround 5.1) aangesloten op de Laptop. Aanvankelijk werkte dit niet (ondanks de aanduiding dat de kaart zou werken met Vista bleek Vista de kaart niet te kunnen installeren), maar nadat ik de software had gedownload van de Amerikaanse site van Creative werkte het allemaal uitstekend. Nu speel ik Spiderman af op een Full HD scherm van Samsung met Dolby Digital geluid over mijn Onkyo receiver.