anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Aga- Photos ;)

agusia48-----
Początkujący

Aga- Photos ;)

Witam!
Postanowiłam, że pokażę kilka moich zdjęć.... Obawiam się opinii, więc od razu powiem, że jestem początkującą.....

Na dole kilka zdjęć z sesji z Anitą bo te co najlepsze popsuty czytnik kart usunął... Zostało tylko 5 z jakichś 60...... Liczę na pozytywne opinie ;)

43 ODPOW. 43
profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

agusia4841 napisał(a):

Tak.... ;)
Piotruś wziął nagle psiaka więc postanowiłam wykorzystać sytuację ;)

i słusznie, że wykorzystałaś sytuację. Bo jak nie Ty, to kto ?
Nie mniej jednak uważam, że to zdjęcie kapitalnie się nadaje do domowej kolekcji, do domowego albumu.
No i ja nie jestem zwolennikiem błyskania wbudowaną lampą błyskową. Wiadomo,że w mieszkaniach jest ciemno i mamy do wyboru albo błysnąć albo mieć poruszone zdjęcie. Przydaje się jasny obiektyw (np. budżetowe 35mm 1.8, 50mm 1.8 itd.) oraz zewnętrzna lampa błyskowa (np. hvl42).

Początkujący

Nie było mnie na forum przez jakiś czas, więc postanowiłam, że wrzucę kilka zdjęć ;)

profile.country.pl_PL.title
BuBu__
Początkujący

14 leci w lewo i balans bieli troche nie ten, ale to do dopracowania z czasem ;) ogólnie psiak milusi
15 i 16, przyjemne pstryki
17 portret najprzyjemniejszy, głównie ze względu na to, że Twoja koleżanka jest naprawdę fotogeniczna ;) ogólnie kadr też ładny, szkoda tylko, że tak troszkę dziwnie kuca

agusia48-----
Początkujący

I jeszcze dwa w moim "studiu" :tongue_winking: Czyli oczywiście w moim pokoju ;)

Od razu mówię, że zdjęcie 19 kopiowane z nk, ponieważ dodając przez przypadek usunęłam z aparatu i jakość troszkę popsuta ;/

Niniel
Początkujący

Taka mała uwaga, ale odnośnie wstawiania zdjęć. Zmniejszaj i rozmiar, bo się ciężko ogląda jak zdjęcie nie mieści się w całości na ekranie.

agusia48-----
Początkujący
agusia48-----
Początkujący