Deel jouw ervaring!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik ben in het bezit van een KD-49XE9005 TV in combinatie met een HT-NT5 Soundbar. En ik zou graag de bioscoopervaring willen vergroten met een paar achter luidsprekers. Mijn oog was gevallen op de SRS-ZR5, maar deze lijken niet meer leverbaar.
Weet iemand of hier een alternatief voor is of komt? Ik zou het jammer vinden om mijn huidige Soundbar te vervangen voor een ander model, want dit bevalt mij erg goed.
Alvast bedankt,
Djowie
Hi Djowie,
Leuk om te horen dat de soundbar zo goed bevalt! Helaas wordt de SRS-ZR5 inderdaad niet meer verkocht. Momenteel is er bij ons ook nog geen informatie bekend over een eventueel alternatief. Mocht ik meer te horen krijgen, dan laat ik het uiteraard weten!
Met vriendelijk groet,
Bibi
Hi Bibi,
We zijn alweer een jaar verder. Is er al iets wat de ZR5 kan vervangen of moet ik mijn geluk op de tweedehands markt beproeven?
Groeten,
Djowie
Ik heb helaas nog geen ZR5's gevonden. Ben jij ze al zat en wil je ze misschien verkopen? 😄
@DjowieTromp schreef:
We zijn alweer een jaar verder. Is er al iets wat de ZR5 kan vervangen
Wat te denken van de HT-Z9r
suc6 ermee,
73's
Hallo!
Ik heb er eentje op de kop kunnen tikken op een tech site.. Heel veel geluk gehad. Eerlijk gezegd gebruik ik er momenteel maar 1.. xxxxxxx
Moderator:
Bericht aangepast conform voorwaarden. Er is desgewenst wel de mogelijkheid om een privébericht naar een ander forumlid te sturen door rechtsbovenin op het envelope-icoon te klikken en de gebruikersnaam in de adresbalk in tikken.
VOORWAARDEN EN CONDITIES VOOR GEBRUIK VAN DE WEBSITE
12. VERBODEN EN BEPERKTE USER-CONTENT:
"De user zal voor zover het betreffende forum of service zulks niet uitdrukkelijk toelaat geen reclame voor waren, diensten of voorzieningen doen en deze ook niet te koop aanbieden of kopen."