Deel jouw ervaring!
Hi,
We hebben een dwergpapegaai die een vrij luide onregelmatige schreeuw heeft. In hoeverre mag ik verwachten dat noise cancelling van de WH1000XM4 dit op kan vangen? Tot nu toe al veel instellingen geprobeerd en lijk ik alleen met harder zetten van muziek geluid op te kunnen vangen (wat niet bedoeling kan zijn). Waarbij zij vervolgens die muziek waarschijnlijk ook beter hoort en dan ook nog harder gaat schreeuwen
Los daarvan al met een reparatietraject begonnen over het bekende probleem van windgeluid in rechteroorschelp. Maar juist even kijken of ik beter op zoek kan naar andere headset dan doorblijven gaan hiermee.
Thanks.
De dwergpapegaai langer de luide schreeuw laten uitvoeren, blijkbaar is de schreeuw te kort om de XM4 eop te laten reageren.
73's
Haha, hoezeer ik de reactie en humor kan waarderen, is het inderdaad zo dat de anc korte geluiden niet kan compenseren? En waarschijnlijk dan kort in zin van lang korte geluiden met wellicht ook nog net een handere frequentie?
Ja sorry ervoor, de XM4-elektronica heeft blijkbaar iets meer tijd nodig om er dan erop te kunnen reageren.
73's
Geen sorry voor nodig. Hoe groot is de kans dat dit vooral bij de sony iets minder goed is dan bij een bose of welk merk dan ook?
Heb zelf geen ervaring met de andere merken i.c.m. Noice Cancaling.
De ervaring met de XM3 hier met Noice Cancelling is in vliegtuigen en hier thuis (wederhelft) tijdens de internet meetings wat supergoed funcioneerd.
73's
Noise cancelling werkt op constante geluiden. Het geluid van een vliegtuigmotor is luid, maar constant.
Plotse geluiden die niet constant zijn (zoals een schreeuw) worden niet weg gefilterd. Hooguit verzacht.
Dit heeft niets met verschillende merken te maken, maar met de techniek. Uberhaupt helpt een afsluitende oorschelp al met het dempen. Helemaal het geluid van de papegaai dempen met een koptelefoon is niet mogelijk.