annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WH1000XM4 wat te verwachten van noise cancelling

profile.country.NL.title
Senti1979
Ontdekker

WH1000XM4 wat te verwachten van noise cancelling

Hi,

We hebben een dwergpapegaai die een vrij luide onregelmatige schreeuw heeft. In hoeverre mag ik verwachten dat noise cancelling van de WH1000XM4 dit op kan vangen? Tot nu toe al veel instellingen geprobeerd en lijk ik alleen met harder zetten van muziek geluid op te kunnen vangen (wat niet bedoeling kan zijn). Waarbij zij vervolgens die muziek waarschijnlijk ook beter hoort en dan ook nog harder gaat schreeuwen :slight_smile:

Los daarvan al met een reparatietraject begonnen over het bekende probleem van windgeluid in rechteroorschelp. Maar juist even kijken of ik beter op zoek kan naar andere headset dan doorblijven gaan hiermee.

Thanks.

Tags (1)
6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De dwergpapegaai langer de luide schreeuw laten uitvoeren, blijkbaar is de schreeuw te kort om de XM4 eop te laten reageren.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Senti1979
Ontdekker

Haha, hoezeer ik de reactie en humor kan waarderen, is het inderdaad zo dat de anc korte geluiden niet kan compenseren? En waarschijnlijk dan kort in zin van lang korte geluiden met wellicht ook nog net een handere frequentie?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ja sorry ervoor, de XM4-elektronica heeft blijkbaar iets meer tijd nodig om er dan erop te kunnen reageren.

73's

profile.country.NL.title
Senti1979
Ontdekker

Geen sorry voor nodig. Hoe groot is de kans dat dit vooral bij de sony iets minder goed is dan bij een bose of welk merk dan ook?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Heb zelf geen ervaring met de andere merken i.c.m. Noice Cancaling.

De ervaring met de XM3 hier met Noice Cancelling is in vliegtuigen en hier thuis (wederhelft) tijdens de internet meetings wat supergoed funcioneerd.

73's

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Noise cancelling werkt op constante geluiden. Het geluid van een vliegtuigmotor is luid, maar constant. 

Plotse geluiden die niet constant zijn (zoals een schreeuw) worden niet weg gefilterd. Hooguit verzacht. 

Dit heeft niets met verschillende merken te maken, maar met de techniek. Uberhaupt helpt een afsluitende oorschelp al met het dempen. Helemaal het geluid van de papegaai dempen met een koptelefoon is niet mogelijk.