annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WF-1000XM3 hapert op laptop niet op tablet

profile.country.NL.title
KleineFreddy
Nieuw

WF-1000XM3 hapert op laptop niet op tablet

Goedendag, ik heb sinds kort WF-1000XM3 oordopjes en deze eerst gebruikt via mijn kleine Samsung tablet (op de tablet zit ook de Haedphones App). Ik luister vaak naar muziek via YouTube: op tablet perfect, maar gisteren heb ik de oordopjes verbonden via Bluetooth op mijn laptop (Windows 10) en hetzelfde muziekstuk van YouTube geeft nu - telkens, dus ook bijv. stabiele verbinding aangegeven (hoewel die al stabiel was) - haperingen. (Trouwens ook als ik naar de radio op de laptop luister).

Wat zou een 'oplossing' zijn? Want met zulke dure oordopjes mag dit niet voorkomen, toch? Of moet ik terug naar de winkel/fabrikant?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Nee dit hoort inderdaad niet. Ik raad je aan om een andere Bluetooth driver te installeren. Hoogstwaarschijnlijk is dat waardoor het mis gaat.
profile.country.NL.title
KleineFreddy
Nieuw

Beste Vinc_E, dank voor je antwoord. Dus ik begrijp hieruit, dat de oordopjes in principe OK zijn en ook dat (wat ik van iemand hoorde) het niet zo is dat deze dopjes niet echt lekker 'samengaan'  met Windows 10?

Dat is wel een hele opluchting want ik installeer liever natuurlijk een andere Bluetooth driver...

profile.country.NL.title
lylinO3
Nieuw

Hoi,

Ik heb een gelijkaardig probleem, is het bij jou al verholpen?

Normaal gezien ben ik up to date met al mijn drivers, maar nog altijd heb ik problemen met mijn 900N model.