annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

hoe ontvang ik 40upradio met mijn Dab+ radio

profile.country.NL.title
jantien
Nieuw

hoe ontvang ik 40upradio met mijn Dab+ radio

Hallo,

Ik heb een Dab+ radio gekocht (Sony XDR-S41 in de verwachting dat ik hiermee 40upradio zou kunnen ontvangen. Dit lukt me niet. Ik kan de zender niet vinden. Na 21.00u stem ik af op radio NH dat dit programma zou moeten uitzenden. Maar dan hoor ik hun normale programma. Ik ben 70+ en niet zo woke op dit gebied. Kan iemand mij helpen?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

40UP Radio is een internet radiostation met alleen na 21.00 een uitzending op NH-Radio.

Hoe beluister ik 40UP Radio

40UPRadio is een station dat 24 uur per dag te beluisteren is via internet.
Vanaf 21:00 uur zijn we te horen via de FM en DAB+  frequenties van NH-Radio, de regionale zender in Noord Holland.

Ik luister thuis

1. Op je computer, Apple of PC:
      Tik in je internetbrowser www.40upradio.nl en je hoort direct de live stream.
    2. Op je tablet of smartphone:
      tik in je internetbrowser www.40upradio.nl en je hoort direct de live stream.
    3. download de 40UP Radio app in de App Store of de Google Play Store.
    4. Op je Sonos systeem: Zoek bij Radio door TuneIn naar: 40UPRadio
    5. Op je web radio ontvanger: www.radiowinkel.com
    6. Een directe link naar de 40UP Radio stream URL: https://40upstream.live-streams.nl/40up1

Ik luister onderweg

1. Luister via de app op je smartphone. De meeste telefoonproviders hebben sinds dit jaar ongelimiteerde data, ook in het buitenland.
    2. Sluit je Smartphone via de hoofdtelefoonuitgang aan op de aux ingang van je autoradio.
    3. Sluit je Smartphone direct aan op je autoradio via een Dension Gateway: www.dension.com

Link naar 40UP Radio 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
jantien
Nieuw

Dank voor het uitvoerige bericht (kende ik al van de website van 40up radio). 't Gaat mij om de frequentie waarop zij uitzenden. Via de frequentie van NH radio lukt dat niet

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nogmaals:

Hoe beluister ik 40UP Radio

40UPRadio is een station dat 24 uur per dag te beluisteren is via internet.

Maar pas:
Vanaf 21:00 uur zijn we te horen via de FM en DAB+  frequenties van NH-Radio, de regionale zender in Noord Holland.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!