anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

sony dsc t2 problem z pamiecia

nikt17
Początkujący

sony dsc t2 problem z pamiecia

Witam, posiadam już ponad rok mojego soniacza i byłem dotychczas zadowolony, lecz pojawił sie problem.
Od wczoraj mój sony robi co któreś zdjęcie takie lub podobne: http://nikt17.googlepages.com/problem-sony.JPG

Wydaje Mi się, że jest to uszkodzona pamięć, która jest dosyć duża w tym modelu bo aż 4gb, ale nie mam pewności i czy orientuję się ktoś ile mniej więcej kosztuje naprawa tego czyt. wymiana pamięci.

Chyba, że przypuszczacie, że to coś innego. Ewentualnie czy jest możliwość, aby zdjęcia były zapisywane najpierw na memorystick, a później na pamięć wbudowaną, bo gdyby nie opłacało się naprawiać, to bym zakupił po prostu kartę.

Aparat nie doznał upadków, ani nic takiego. Może to tylko jakieś bad sektory, albo coś, nie znam się, może wiecie czy jakiś program pokazałby Mi to, może uda się samemu to zrobić, aparat już nie podlega gwarancji.

12 ODPOW. 12
profile.country.PL.title
mobor-----
Użytkownik

na 99% masz wytrzepaną migawkę ew filtr szary
Nie wiem czy naprawa jest opłacalna...

nikt17
Początkujący

idzie to jakoś sprawdzic dokładniej?

dodam, że robie fotkę np i wychodzi dobrze, a np za parę godzin chce ja przejrzeć to już jest złe, właśnie taki efekt wychodzi jak pokazałem lub wyskakuje "błąd pliku". Nadal odpowiedź Twoja jest taka sama?

franek-----
Początkujący

mobor napisał(a):

na 99% masz wytrzepaną migawkę ew filtr szary



Z tego co wiem migawka jest elektroniczna (nie ma elementów ruchomych). Filtr szary w kompakcie?? Znaczy że co wbudowany?

Co do problemu zdjęcie faktycznie wygląda jak by miało przesuniętego bita. Co może wykazywać na problem z pamięcią chodź nie koniecznie. Z tego co pamiętam w tym aparacie nie można zapisywać zdjęć na kartę a jedynie kopiować z pamięci wewnętrznej.