Partagez votre expérience!
van de week een sony tablet s aangeschaft. nu heb ik een probleem met wifi. thuis heb ik de router goed ingesteld en de code goed in mn tablet gezet.
nu herkent hij hem wel en maakt hij wel contact, alleen ik krijg geen internet verbinding tot stand.
op een andere wifi doet hij het wel (via mn telefoon).
heeft iemand een idee wat ik ik hieraan kan doen?
ps ik heb de update naar 3.2 al uitgevoerd.
alvast dank voor de reacties
ik heb dit zelfde probleem, heeft U al een oplossing.
m.v.g. HD
Beste Daan,
Welke Router type heb je?
Dat maakt het wat makkelijker zoeken en oplossen :smileygrin:
Groet,
The Hat
Hallo Daan,
Ook ik heb net twee dagen een tablet S en kan ook geen verbinding krijgen met WIFI. Wie kan mij helpen.
Zet tijdelijk de beveiliging van de router eens uit, en kijk dan of het wel lukt om op internet te komen.
Het probleem zit in de router, in het type beveiliging die de router hanteerd.
Kies een ander type beveiging in de router.
En vergeet niet om de beveiging weer aan te zetten.
73's
Message was edited by: pa3eia
Message was edited by: pa3eia
Beste Daan,
hier het zelfde probleem met een Tablet S. Ik kan alleen een onbeveiligde wifi verbinding maken via mijn orange livebox. Zodra ik de beveiliging aanzet (WPA of WEP) valt de wifi verbinding weg. Weet iemand hier een oplossing voor, heb geen zin om m'n internetverbinding in het vervolg onbeveiligd te laten.
Groetjes Stephanie
Update:
op een ander forum las ik dat het mac adres van de tablet eerst toegevoegd moet worden aan de router. Daarnaast kan de router het best op G of N worden ingesteld iig niet op auto of B. Nadat ik de instellingen in de router had aangepast en de WAP beveiliging aangezet had werkte de wifi nog steeds naar behoren.
Groetjes Stephanie