Deel jouw ervaring!
Hallo, ik heb sinds gisteren een tablet S , fantastisch! Ik wil hem graag beveiligen voor de snelle vingers van mijn kinderen, kan dat door een wachtwoord te laten vragen voor je bv iets dreigt te downloaden? Vast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik ga niet over opvoeding, sorry, haha!
Ga naar apps
instellingen
taal en invoer
scroll naar het kopje toetsenbordinstellingen
huidige invoermethode
Venster.. Invoermethode selecteren
S-Keyboard o
Tik op 'invoermethoden configureren'
druk onder s-keyboard op instellingen
ga naar keyboard sounds en tik aan totdat het vinkje weg is.
Nu heb je geen sound meer met typen
Rick
Janet,
Voor zover ik weet kun je geen wachtwoord op de market plaatsen, wat wel kan is om een beveiligingspatroon in te stellen. Dit patroon moet telkens worden getekend na een druk op de on/off knop.
Dit kan je instellen door het volgende te doen;
tik op apps
ga naar instellingen
tik links op: locatie en beveiliging
kijk onder het kopje scherm vergrendelen
tik op. vergr. scherm inst.
sleep met je vinger een patroon. het patroon moet minstens over 4 rondjes gaan.
tik op bevestigen
komt nu terug op het instellingen menu; locatie en beveiliging. Tik op zichtbaar patroon (zorg dat er geen vinkje staat aangegeven, zo kunnen je kids niet zien wat je doet)
Dat is denk ik de enige manier om je kinderen niet binnen te laten dringen tot je tablet. Voor zover ik weet kan je niet instellen om een wachtwoord op te geven voor het downloaden. Hoop dat je er wat aan hebt of dat iemand je vraag wel volledig kan beantwoorden.
Rick
hai Rick, dankje voor je antwoord, mijn man had via zijn werk een ipad, daar werd altijd voor de appstore een ww gevraagd, ook voor gratis apps, vandaar. Ik moet ze waarschijnlijk gewoon goed opvoeden... Maar je weet net hoe het gaat, even te snel iets weg gedrukt, nee ik heb niets gedaan hoor... youtube deed het zomaar niet meer! Weet iemand overigens hoe je het toesenbord zonder geluid kunt gebruiken? Vast bedankt!
Ik ga niet over opvoeding, sorry, haha!
Ga naar apps
instellingen
taal en invoer
scroll naar het kopje toetsenbordinstellingen
huidige invoermethode
Venster.. Invoermethode selecteren
S-Keyboard o
Tik op 'invoermethoden configureren'
druk onder s-keyboard op instellingen
ga naar keyboard sounds en tik aan totdat het vinkje weg is.
Nu heb je geen sound meer met typen
Rick
Das al een stuk beter, wat een rust! Bedankt