annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Verdrietig; op de eerste dag al stuk

kroelie
Bezoeker

Verdrietig; op de eerste dag al stuk

Daar zit je dan, gisteren een nieuwe Sony Vaio VGN-FZ21M gekocht. Vandaag man en kind de deur uitgestuurd om lekker met mijn nieuwe speeltje aan de gang te kunnen ennnn... helaas. Gisteren de eerste installatie voltooid, hersteldiscs gemaakt en antivirus volledig erop gezet. Vanochtend notebook aan, die maakt een raar tikkend geluid en die blijft staan op een zwart scherm met mooie letters Vaio erop. Volgende melding dat er geen operation system aanwezig is. Dus de herteldvd's erin en alle aanwijzingen uit de boekjes en van internet gevolgd, verschillende manieren geprobeerd om te herstellen maar het mag niet baten. En dan is het natuurlijk zondag, dus nergens support te halen.

Uiteindelijk mijn vader maar gebeld, die behoorlijk wat kennis heeft van de technische kant. Nog wat dingetjes geprobeerd, maar hij hoorde het bij opstarten al zei hij: de harddisk is volgens hem al overleden, gebeurt wel vaker zegt tie. SNIK!!!!!

Nu maar hopen dat er geen eindeloos op en neer sturen van notebooks komt, waarna ik over vier maanden nog geen werkend systeem heb (hopelijk zie ik het nu wat te zwart...)

Afijn, waarschijnlijk kan hier niemand iets mee, voor mij is het toch fijn het even van me af te kunnen typen (Vanaf mijn "vaste" computer) en dan ga ik nu toch maar de was doen...

Allemaal een fijn weekend.

2 ANTWOORDEN 2
aestiva
Bezoeker

Als je alles nog hebt, mag je het (mits je het in een winkel gekocht hebt) binnen 8 dagen omruilen.

Hier gaat het perfect met de FZ21M, alleen loop ik tegen het probleem aan dat het beeld op mijn externe monitor wazig is.

kroelie
Bezoeker

Gelukkig, hij doet het weer! Harddisk zou alleen maar "vastgeslagen" zijn, wat kan komen door bijv. vervoer. Ongelooflijk goed geholpen bij BCC, en mocht het opnieuw gebeuren dan notebook omruilen. Ikke weer gelukkig!