annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony weigert support: dit doet voor mij de deur dicht

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
heonder52
Bezoeker

Sony weigert support: dit doet voor mij de deur dicht

Ik heb een Vaio SVS1511C5E waarin ik een SSD wilde monteren.

Zowel een Crucial M4, de Samsung 830 als de nieuwe Plextor weigeren dienst in deze laptop.

Soms ziet de bios de SSD vanaf start niet, soms lukt het installeren waarna na een uurtje een blauw scherm aangeeft dat de boel weer eens fout is gegaan. Met een gewone disk gaat het allemaal goed, maar ik wil graag een ssd. 

Desgevraag geeft support mij aan - ook na herhaald aandringen - dat zij geen support geven als je iets toch heel normaals als een SSD inbouwt.

Sony "support" weigert zelfs ook maar één vinger uit te steken. Een best staaltje van: "hoe jaag ik klanten weg?".

Ik vroeg hen niet om support bij het inbouwen van de ssd; Mijn sterke vermoeden is dat er iets mis is met de sata controller. Mijn vraag aan support was om de controller te testen.

Zij weigeren pertinent ook maar enige vorm van ondersteuning.  Als je nou neemt dat mijn vorige sony laptop (het topmodel F) zodanig veel problemen gaf, dat sony mij korting heeft gegeven bij het aanschaffen van de huidige laptop.......

Dit laatste voorval vind ik wel een buitengewoon staaltje van het beschermen van je eigen business: koop hem maar met een sterk overprijsde SSD als je deze wilt. Zeker bij het moment van aanschaf van de laptop waren het werkelijk over de top prijzen.

Ik hoop dat ik hiet nog enig gehoor krijg en dat Sony zich realiseert dat SSD's inbouwen in een laptop dagelijkse praktijk is en dat ze dus hun regeltjes maar moeten bijstellen.

Tags (2)
70 ANTWOORDEN 70
profile.country.nl_NL.title
iWalterd
Bezoeker

Dat is idd de ondergang geweest van een hoop bedrijven. Ze vergeten dat ze hun klanten nodig hebben. Ik heb me trouwens wel aangemeld voor deelname aan het interview. Kijken of ik wat hoor.

profile.country.nl_NL.title
heonder52
Bezoeker

Na deelname aan deze discussie niet meer:smileylaugh:

profile.country.nl_NL.title
heonder52
Bezoeker

Quote: "Zo simpel is het dus blijkbaar niet, want bij jou doet hij het toch niet ??"

klopt helemaal.

Gelukkig heb ik ook andere ervaringen.

Message was edited by: heonder52

Message was edited by: heonder52

profile.country.nl_NL.title
iWalterd
Bezoeker

ben ook bang van niet :thinking:

profile.country.nl_NL.title
iWalterd
Bezoeker

Vorige week gelukkig via marktplaats de Sony kunnen verkopen voor een redelijke prijs. Dankzij de btw weken bij Mediamarkt nu een supersnelle ASUS gekocht. Het kan dus blijkbaar wel, echt een topproduct. Bedankt Sony.

profile.country.nl_NL.title
heonder52
Bezoeker

Gefeliciteerd met:


a. dat je nu een uitstekende laptop hebt en

b. dat je van Sony als "service" leverancier af bent!!!!


Dat laatste lijkt mij eenverlossing.


Van het "service"center kreeg ik vandaag een sms dat ze een doos opsturen om de laptop naar hen op te sturen. Het is echt weken geleden dat een medewerker van het "service"center mij een Premium service heeft toegezegd om de laptop op te laten halen voor onderzoek. Ik heb ze direct daarop een email gestuurd met de vraag of het misschien handig is oom de ssd mee te sturen.

Je raadt het al: Geen antwoord dus.


Ik zal de ssd niet meesturen omdat ik ze totaal niet vertrouw, zelfs niet met "Premium service".

Een "service"medewerker die niet weet wat een SSD is! Gekker dan dat kan het toch niet worden. Hoewel ik na dit soort ervaringen nergens meer van op kijk bij dit bedrijf.

Er weken over doen om een reactie te krijgen zonder in te gaan op de vraag.


Ach wat voel je je dan machteloos tegen dit bolwerk van onverschilligheid en bureaucratie. Bahhhhhh


Ik benijd je dat je die S@#&*T% laptop kwijt bent geraakt. Heb veel medelijden met de nieuwe eigenaar.


Wat zullen die Sony medewerkers met plezier naar hun werk gaan! weer een dagje klanten pesten. Ga zo door en benut je kansen goed. Er zullen steeds minder klanten komen die hier in trappen. ARGGGGGG


PS


Ik heb me aangemeld voor het klantenpanel en hen uitgedaagd mij vooral uit te nodigen na hen wat van de ervaringen verteld te hebben. Zullen ze de moed hebben om mij uit te nodigen? Ik heb enige twijfel.

Message was edited by: heonder52

enige tekst en PS toegevoegd

profile.country.nl_NL.title
iWalterd
Bezoeker

Premium Service ??? Volgens mij is dat service die iedereen MOET krijgen. Ik heb trouwens nog een bedankje gestuurd naar de helpdesk. Geen reactie natuurlijk.hahaha.


Succes en sterkte,





profile.country.nl_NL.title
heonder52
Bezoeker

Vandaag nog niets van sony "service" ontvangen of gehoord

profile.country.nl_NL.title
iWalterd
Bezoeker

De dag is nog lang

profile.country.nl_NL.title
heonder52
Bezoeker

Dank voor je blijk van medeleven.


Ik zal je als mede-slachtoffer missen.


Ik heb het voornemen om vanaf nu hier een soort dagboek aan te leggen met de avonturen die ik beleef met het "Service"center.


Ben benieuwd of de moderator hierop gaat ingrijpen.


Ik merk wel dat het me steeds meer moeite kost om de krachttermen onder bedwang te houden. Vanavond maar weer even een "draag sony-ellende als een man pilletje" in nemen.


Message was edited by: heonder52


Message was edited by: heonder52