annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

F-series te warm / heet

profile.country.nl_NL.title
collesony
Ontdekker

F-series te warm / heet

Ik heb een mooie sony VPCF13C5E

maar deze wordt veel te heet! zo heet zelfs dat je het plastic nauwelijks aan kan raken, volgens mij de speakers niet meer werken en het ding zichzelf ook niet meer wil afsluiten. Daarbij staat de ventilator ook erg hard te blazen, zelfs als ik helemaal niets met de pc aan het doen ben en er dus geen zware programmas open staan. (bij mijn weten ook geen virus of iets dergelijks)
nou vind je wel het een en ander over F11 series die te heet worden en dat sony daarvoor verlengde garantie heeft. Geldt dit ook voor die van mij, want het is een hele mooi (en vooral hele dure € 1700 ) laptop. 
deze laatste vraag geldt vooral omdat die Vaio F11 er het zelfde uitziet, alleen die van mij heb ik op sony.nl als zo'n  custom made model besteld, met alles er op en er aan.
graag jullie hulp want als ik hem zo naar de reparatie moet sturen gaat me dat heeel veel geld kosten (alleen al 75 euro verzendkosten).

 

gr. en bij voorbaat dank

 

Jorn

1 ANTWOORD 1
ClarissaW
Lid

Beste Jorn,

 

Dank voor je vraag. Heel vervelend, maar waarschijnlijk kun je voor deze specifieke kwestie het beste direct contact opnemen met Sony. Hier in de Community worden vragen beantwoord door mede-gebruikers van Sony producten en dus niet Sony zelf.

 

Het hulp nummer is 0900-0400278 dat bereikbaar is ma-vr 0900-1800 of je kunt er voor kiezen om direct een email te sturen naar de Sony Help desk. De gegevens vind je hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/vaio

 

Heel veel succes,

 

Clarissa

Community Manager