annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

een paar vragen mbt geheugen,geluid en grafisch geheugen

NYG
Bezoeker

een paar vragen mbt geheugen,geluid en grafisch geheugen

Beste ClubVaio leden,

ik heb een paar vraagjes mbt geheugen, geluid en grafisch geheugen

ten eerste: zijn er mensen geinteresseerd in 2gb geheugen want ik ga namelijk men geheugen uitbreiden en daar voor moet ik beide 1 gb geheugens er uit halen. Dus voor o.a. fz11e gebruikers die graag wat meer geheugen willen
kunnen hier een post achterlaten met eventueel hun mail en/of gsm nummer.
Het gaat hier om 2x 1gb ddr2 so-dimm pc-5300 667mhz geheugen die +/- 6 maanden oud is

ten tweede: Hoe kan ik het beste men laptop met men receiver verbinden om het ''beste'' geluid te krijgen.
Ik zelf doe het gewoon met de 3.5mm jack maar is er ook een ander manier(behalve hdmi) om nog beter geluidskwaliteit te krijgen? of moet ik hiervoor en externe geluidskaart kopen? zo ja zijn er al mensen met ervaring hiermee en weten zij welke geluidskaart goed is.

ten derde: Ik ben een bezitter van een fz21m en op de site van sony en ook andere sites staat: '1023 MB aan beschikbaar graphics-geheugen en 256 MB aan videogeheugen'. Oftewel ik heb 256 aan dedicated video geheugen
en de rest is Turbocache waar ze systeem geheugen gebruiken voor videogeheugen. Mijn vraag is hoe ik die instellingen kan veranderen. Is dit handmatig te doen? of gebeurt dit automatisch? en waar precies kan ik dit zien/vinden

Grtzz
NYG

0 ANTWOORDEN 0