annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

bluray problemen.. Om gek van te worden!!

profile.country.nl_NL.title
don_her
Nieuw

bluray problemen.. Om gek van te worden!!

Op mijn VPCF23Z1E laptop heb ik 2 zeer irritante en frustrerende problemen met de bluray speler.

- Met diverse discs van Universal Studios kun je de pauze maar beter niet gebruiken. Als je namelijk meer dan 2-3 minuten weg bent, moet je de disc uit de drive halen en de film opnieuw starten. De disc wil namelijk niet meer verder waar je gebleven bent. Dit schijnt een bekend probleem te zijn, simpel te verhelpen met een firmware update.

- Discs waarbij een 2D en 3D versie op dezelfde disc staat moet je helemaal niet willen gebruiken. Dit lukt namelijk pas na veel pijn en moeite, maar dan nog alleen in 2D en niet in 3D. Hiervoor moet je wel zelf nog een nieuw softwarepakket aanschaffen. (Waarvoor zou iemand een laptop met 3D scherm nemen, toch? Oh wacht, dat heeft deze laptop! Kan hem alleen niet gebruiken.) Ook hier is het belangrijkste redmiddel een firmware update.

De vraag is dus: Sony, wanneer word dit opgelost met een goede firmware update?? Of een software update??

Ik heb de nieuwste nvidia drivers (314.07) de drivers van de pioneer bdr-td03 zijn 1.2 en nieuwere zijn ook niet te vinden, deze drive word namelijk op geen enkele pioneer site gevonden. OS is gewoon Win7 zoals het bij de laptop geleverd is.

0 ANTWOORDEN 0