annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

bestellingen en info mbt VAIO

Renevanacker
Nieuw

bestellingen en info mbt VAIO

Tot vandaag grote fab van SONY .

Vanaf vandaag enorm teleurgetseld over de service en communicatie met  en door Sony

Deze mensen begrijpen absoluut de vragen niet en antwoorden dan ook naats de lwestie .

Tijdens de periode van de korting tot  20 % kon ik niet op de site om te bestellen, en na telefonisch kontakt werd mij  5 % aangeboden . 

Blue ray spelet staat op de outle voor  39 euro met de vermelding :nog niet beschijkbaar .

IEDERE DAG kijk ik de site na en plotseling : NIET MEER BESCHIKBAAR ???? wat een BEDRIEGERIJ !!!!

 

Na contact (EINDELIJK) per mail( eerst veel onbeantwoorde mails ??????) vergeet met over de Blue ray te praten en zegt men gewoon dat de FIT en de FIT E de aangeraden types zijn . DAT WIST IK AL WEKEN !!!!!!!

 

MIJN SONY FOBIE IS NU WEL VOLLEDIG WEG 

 

VEEL BLABLABLA maar service en eerlijke behandeling : FORGET IT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

PROFICIAT VOOR DEZE UITSTEKENDE PUBLICITEIT VOOR SONY.

 

IK WACHT NOG ENKELE DAGEN EN DAN KUNNNE JULLIE DE POT OP !!!!!!!!

1 ANTWOORD 1
KelvinV
Bijdrager

Hoi Rene, 

 

Dit is erg jammer om te horen. 

 

Ik heb contact gehad met Sony, en zij adviseren om contact op te nemen met Sony Online Sales, zij moeten je goed verder kunnen helpen. Zij kunnen worden bereikt op 020 36 9524 of customer.service.nl@shop.sony-europe.com. Hopelijk krijg je snel goede hulp!

 

Groetjes,

 

Kelvin