Podziel się wrażeniami!
Witam. Ostatnio kupiłem telewizor KDL-46EX500 i kino do niego DAV-TZ630 i wszystko ładnie pięknie aż do dziś gdy przy próbie zmiany dźwięku z telewizora na kino dźwięk albo był tylko z telewizora a nie z kina albo w ogóle go nie było. I tu jest moje pytanie co mogę zrobić acz dodam, że jestem całkowitym laikiem w tych sprawach więc proszę o jakąć prostą i zrozumiałą odpowiedź.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Witaj a wiec tak czy sprzęt jest podłączony zarówno scart'em jak i hdmi i czy w tv menu jest przełączony system głośników na głośniki kina??
Miałem ten sam problem ale mam zestaw kina DAV-TZ230 to to samo co 630 tylko głośniki surund są małe. Załatwiłem to i wszystko działa. Mogę powiedzieć jak zrobić.
Pozdro
Scart masz na myśli euro? jeśli tak to mam jak i hdmi a w głośnikach mam ustawiony system audio. Teraz udało mi się ustawić w ustawieniach dźwięku, że tylko środkowy głośnik daje dźwięk ale co do innych nie mam pojęcia. Jeśli byś mógł Jegomość to byłbym wdzięczny za opis co robić.
Mam TV Sony KDL-40W4000, zestaw kina domowego DAV-TZ230 (630 jest taki sam ale głośniki tylne na kolumnach).
Podłączyłem TV z zestawem kablem HDMI i drugim kablem z jednej strony EURO(Scrat)z drugiej 4 końcówki cinch - 2 są do audio i 2 do video. Dwie końcówki cinch audio podłączone do TV - z tyłu TV jest wyjście audio out obok wejście optycznego. Drugi koniec tego kabla czyli EURO podłączone do zestawu. Czyli 2 końcówki z tego kabla audio są niewykorzystane.
W tym połączeniu z TV połączone są HDMI i dwa wtyki cinch audio, a do zestawu HDMI i Euro tak dla przypomnienia.
Ustawienia w telewizorze:
Ustawienia AV
wejście audio AV2 : AUTOMAT
Wyjście AV2 : AUTOMAT
Głośnik : SYSTEM AUDIO
Ustawienia HDMI w TV:
Automat wyłączania urządzeń: Wł
Automat włączania TV : Wł
Ustawienie w zestawie kina:
Language setup:
OSD: English ( nie ma innego wyboru chyba że ktoś zna inny język)
Menu: 1428
Audio: 1428
Subtitles: 1428