annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WH1000XM4B geeft vreemd geluid

profile.country.NL.title
ajax112323
Nieuw

WH1000XM4B geeft vreemd geluid

Ik heb enkele weken geleden een WH1000XM4B gekocht. Geweldig ding maar het valt me op dat zodra ik hem verbind met mijn laptop voor videobellen of films kijken dat die dan een soort robotachtig geluid geeft. Hij doet dit niet bij het verbinden met mijn telefoon of iets dergelijks. Ook youtube heb ik vooralsnog gewoon kunnen kijken. Iemand een idee wat dit in hemelsnaam kan zijn ? 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Geen idee.

De beste aanpak is om je koptelefoon te resetten en ook de Bluetooth verbinding te resetten.

Daarna de headphones app op je hoofdtelefoon loslaten en kijken wat dat alles oplevert.

profile.country.NL.title
ajax112323
Nieuw

Hmm oke zal dat eens accepteren, vind het vreemd dat het echt alleen bij die twee dingen is. Zelfs als ik hem op mijn telefoon voor dezelfde dingen gebruik als op mijn laptop dan doet die alles normaal. 

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Mijn ervaring met electronica is dat je lang kan zoeken naar een oorzaak als er iets niet werkt, maar dat een reset en even naar de gebruiksaanwijzing kijken de meeste proberen oplost.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Zal waarschijnlijk aan de bluetooth driver liggen. Probeer eens om een andere te installeren op je laptop. 
Of desnoods om een bluetooth dongle te gebruiken. Kan ook aan de hardware liggen.