Deel jouw ervaring!
Vorige week heb ik mijn Sony wh1000xm4 binnengekregen. Hij deed het erg goed, echter begon er na een paar dagen een ruis op te treden in het linkeroor. Ik heb deze teruggestuurd en gisteren een nieuw exemplaar ontvangen. Echter, hierbij worden lagere frequenties, zoals deuren die dichtslaan of iets lagere stemmen, minder goed onderdrukt dan bij het vorige exemplaar. Ik heb al meerdere keren de optimizer uitgevoerd in de app, maar ik heb er nog steeds iets last van. Hierdoor twijfel ik ook of de hoofdtelefoon goed over mijn oren zit en ik ook daadwerkelijk wordt afgesloten van de wereld. Heeft iemand nog tips over de houding van de hoofdtelefoon die de werking van de noise cancelling nog kunnen verbeteren? Zou het kunnen liggen aan de microfoons? Is het mogelijk om deze schoon te maken of in ieder geval vuil eruit te halen?
Alvast bedankt.
Goedendag,
Welkom op het Sony forum!
Als de koptelefoon nieuw is, zou er geen reden moeten zijn om de microfoons schoon te maken.
Heb je de instellingen voor omgevingsgeluid in de app al geprobeerd aan te passen?
Groeten,
Eva
Goedendag Eva,
Bedankt voor uw reactie. Excuses voor mijn late antwoord. Ondertussen heb ik het probleem minder. Het blijft zich echter nog voordoen nadat ik de noise cancelling optimalizer heb uitgevoerd. Pas na een aantal keren uitvoeren is het na veel proberen minder aanwezig. Ik twijfel daarom of ik de hoofdtelefoon dan ook wel goed op mijn hoofd heb.
Groet,
Marèl