annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WH 1000XM4 microfoon bellen/teamsonline iPhone en iPad pro Onbruikbaar

profile.country.NL.title
Pierrrke
Ontdekker

WH 1000XM4 microfoon bellen/teamsonline iPhone en iPad pro Onbruikbaar

Wanneer ik mobiel bel of Teams Online Videovergaderen gebruik dan ben ik niet te verstaan volgens de ontvangende partij. Mijn stem is vervormd, hapert, komt niet verstaanbaar over. Het product XM4 heb ik speciaal voor dit doel gekocht en dus niet bruikbaar hiervoor. Ook hoor ik mijn stem wanneer ik praat niet terug in de koptelefoon, zeer ongemakkelijk. De xm4 is gekoppeld aan 2 devices gelijktijdig, een iPhone 7 plus en een iPad Pro 9,7”. Heb geen mogelijkheid instellingen van de microfoon aan te passen. Wie kent dit probleem en heeft een tip voor oplossing.

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

Vervelend dat je slecht verstaanbaar bent tijdens het bellen, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Is de headphone geupdate naar de laatste firmware

versie?

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Pierrrke
Ontdekker

Dank voor uw bericht. Ja, de laatste fw staat erop.

Automatisch FW bijwerken staat aan in de Sony Headphones app en de XM4 heeft FW versie 2.0.6.
De app heeft versie 7.1.0.
Overigens werkt de Sidetone-functie ook niet, want je hoort jezelf niet praten. Instellingen hiervoor zijn er niet.

profile.country.NL.title
Pierrrke
Ontdekker

Wie weet waar ik bij Sony een klacht kan indienen hierover? Er zit hier geen beweging. Ik ga er vanuit dat de winkel waar ik de koptelefoon heb gekocht dit niet kan oplossen.

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

Ik heb je feedback intern doorgegeven, dus het wordt momenteel onderzocht.

Ik hoop je snel een terugkoppeling te kunnen geven over een mogelijke oplossing! 

Groeten,

Bibi

profile.country.NL.title
Pierrrke
Ontdekker

Nog in 2020?

profile.country.NL.title
Michieldamhof
Nieuw

Heb je hier al antwoord op gehad; ik heb hier ook last van en vraag me even af of dit nog met een update wordt opgelost. Volgens easy door de sidetone instelbaar te maken.

profile.country.NL.title
Pierrrke
Ontdekker

Denk niet in 2020 wat terug te horen van Sony hoe schandalig voor zo'n duur apparaat.

Laatst een update op de XM4 gedaan maar probleem is niet opgelost. De XM4 KAN NIET gebruikt worden met Telefoneren of video calls zoals Teams Online, Zoom.

schusz
Ontdekker

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben voor mijn gesprekspartner onverstoorbaar en hoor ook mijzelf niet. En ik heb de hoofdtelefoon juist voor het voeren van gesprekken aangeschaft en is deze dus onbruikbaar voor mij. Weet iemand een oplossing?

GP1234
Nieuw

Ook hier hetzelfde probleem. Gebruik heel veel microsoft teams en geluid is vaak slecht (krakend, haperend) en krijg inderdaad dezelfde klachten dat je daarnaast ook onverstaanbaar bent.
Schakel ik om naar andere headset of mic en speaker van laptop zelf is alles kraakhelder. 

Ben zeer tevreden over geluidskwaliteit van de audio en de noisecanceling functie maar als headset is dit een ondeugdelijk ding. 
Aangezien Sony dit product wel verkoopt met deze functionaliteit zullen ze dit ook goed moeten ondersteunen.

Heb van alles geprobeerd om te kijken of dit probleem door mij of bij mij vandaan komt. Helaas zijn er veel mensen die klachten over deze kwaal. Blijkbaar heeft Sony geen oplossing wat ik een kwalijke zaak vind voor zo'n duur product.

Sony neem alstublieft deze klachten serieus en kom met een oplossing.