annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Microfoon WH-1000XM3 - eigen stem bij videocall hoor ik niet via de koptelefoon

profile.country.NL.title
Frederic.vw
Nieuw

Microfoon WH-1000XM3 - eigen stem bij videocall hoor ik niet via de koptelefoon

Hallo, afgelopen weekend mijn nieuwe hoofdtelefoon geinstalleerd met de headphones. Zopas een eerste maal een videoconferentie gedaan met de WH-1000XM3. Als ik spreek hoor ik mezelf niet in de koptelefoon. Dit is ontzettend vervelend. Is er ergens een instelling zodat ik de mic volume wat hoger kan zetten zodat ik mezelf dus hoor in de koptelefoon. Mijn collega's gaven aan dat ze me wel goed hoorden.

alvast bedankt voor jullie feedback

mvg,

Frédéric

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is het mogelijk om de gebruikte applicatie en het OS met ons te willen delen, of moeten we dit maar raden?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Frederic.vw
Nieuw

hallo, fijn dat u de moeite neemt om me te willen helpen. appreciated. I'm very sorry hoor dat ik niet wist dat applicatie en OS belangrijke info is bij mijn vraagstelling. Uiteindelijk ben ik maar een leek. Ik wenste een koptelefoon met noicecanceling zodat ik rustig mijn vergaderingen kan doen. Nu merk ik dat ik mezelf niet hoor praten waardoor ik luider begin te praten dan nodig. dit stoort dan weer mijn huisgenoten. 

Ik heb al 2x gebeld met een Iphone en  3x videoconference doe ik met een HP windows 10 MS teams. Ik kan enkel het volume hoger lager zetten maar niet mijn eigen stem horen/volume aanpassen.

Op de Iphone heb ik de app headphones van Sony. Op de PC kan ik geen extra software installeren wegens werk pc. 

dank voor me te assisteren om dit probleem aan te pakken.

mvg,

Frédéric

Fiorenza
Nieuw

Ik heb hetzelfde probleem bij telefoongesprekken heeft iemand al de oplossing

ik gebruik een iPhone, de andere kant hoort mij prima maar ik hoor mijzelf niet

gebruik een WH-1000XM4

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Ik probeer het voor jullie uit te zoeken.

Kijk eerst even naar de website van Sony.

profile.country.NL.title
Nasser123
Ontdekker

Hoi,

Ik heb de volgende vraag. Ik wil mijn Sony WH-1000XM3 ook wel eens gebruiken als headset bij eventuele calls op een PC. Dat lijkt op zich wel goed te gaan alleen merk ik dat ik mezelf niet kan horen als ik zelf aan het praten ben. Is er een manier om deze optie ergens te wijzigen zodat mijn stem wel doorkomt via mijn headset?

profile.country.NL.title
Nasser123
Ontdekker

Hoi,

Ik zie nu dat er meerdere posts hierover waren. Is misschien niet helemaal de bedoeling maar weet iemand of het zou kunnen werken met een kabel waar een microfoon op zit? Dan is het maar even niet anders want ik kan het voor calls niet gebruiken op deze manier.

Tags (1)
profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Het blijkt best wel lastig.

Met mijn WH-1000XM3 liep het eerst goed en gisteren kon ik wel horen maar niet spreken.

Nu is het weer opgelost.

Wat ik heb gedaan in W10 is eerst de WH-1000XM3 verwijderen. (die stond op de afbeelding alleen als koptelefoon zonder het microfoontje afgebeeld), bluetooth verwijderd, computer herstarten, vervolgens Bluetooth weer activeren en daarna de WH-1000XM3. 

Bij het aansluiten van de WH-1000XM3 krijg je een keuze als apparaat om alleen mee te luisteren of als hands-free apparaat. Uiteraard kies je dan voor hands-free.

Het is even uitzoeken, maar dan doet het spul het weer.

profile.country.NL.title
Nasser123
Ontdekker

Een paar keer geprobeerd maar lukt me nog steeds niet. Maar even het volgende als ik dus aangeef dat ik alleen headset wil pairen pakt deze wel automatisch de andere ook. Klopt dat dan nog wel?

profile.country.NL.title
Nasser123
Ontdekker

Ik heb een manier gevonden om het voor elkaar te krijgen op mijn windows 10 pc.

System --> Settings --> Sound --> Device properties and test microphone --> bij tab listen --> Listen to this device aanvinken.

Kan dan alleen de hands free gebruiken en niet meer de betere stereo geluid. Als ik dat wel wil zet ik vinkje weer uit.