anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

DSC HX 1 - pytanie o ustawienia.

spolTomaszek1hbcrc
Początkujący

DSC HX 1 - pytanie o ustawienia.

Witam.

Jestem początkującym fotografem 😜 posiadającym ten super aparat. Oglądając zdjęcia w internecie człowiek dostaje oczopląsu, że takie cuda ludzie robią tym sprzętem ;-) i tu moje pytanie do bardziej zaawansowanych użytkowników. Zachodzę w głowę jak coś takiego uzyskać :

http://www.flickr.com/photos/denioguz/3 ... 163841@N24" target="_blank

czas 1/160, przysłona f/3.5 ogniskowa 12.5 mm

albo takiego

http://www.flickr.com/photos/denioguz/3 ... 163841@N24" target="_blank

czas 1/640, przysłona f/4 ogniskowa 8.7 mm

JAk ustawić aparat żeby takie coś uzyskać, nie za bardzo rozumiem choć się naczytałem na forach ( głupek chyba jestem) jak w tym aparacie ustawić ogniskową 12,5 mm albo 8,7 mm, skoro zakres jakim dysponuje aparat 5-100 mm... Jak robić tego typu zdjęcia abo rozmazać ładnie tło. Nie wieżę, że te zdjęcia są robione w odległości centymetra od fotografowanych "zwierzątek". Proszę o pomoc, aparat jest ekstra tylko żeby jeszcze potrafić wykorzystać jego możliwości ;-(

9 ODPOW. 9
oldguest
Początkujący

Strzelam że zamontowany był konwerter typu zoom (albo jakiś inny nie oryginalny) ale mogę się mylić. Pytanie też czy da się tak blisko ustawić ostrość przy tym konwerterze dedykowanym.

A w kompakcie nie ma możliwości ustawienia ogniskowej 12mm. Można jedynie mniej więcej to ustawić (w lustrzankach są podziałki na obiektywach która za to odpowiadają).

spolTomaszek1hbcrc
Początkujący